Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2013

Dziiiś ;3

Cześć ^^ Dzisiejszy dzionek był fajnyy ;]] No a więc rano jak rano ;D Wstałam,zjadłam,ubrałam się ;DD Posiedziałam na kompie i obejrzałam TV ;3 Był taki fajny film ale niestety zapomniałam jaki tytuł xDD Potem poszłam na czereśnie oczywiście wzięłam ze sobą Tytuska ;3 Wróciłam i był obiad ;] Pychoota <3 Potem miałam iść do koleżanki...ale pojechałam do sklepu ;D Kupiłam sobie taką koszulę na ramiączka i krótkie spodenki taakiee supeeer ;DD Kupowaliśmy też jakiegoś pluszaka dla wuja córki xD Potem wróciłam do domu i byłam trochę na dworku z Tytuskiem ;p Pojechaliśmy na działkę do cioci, wuja, ich dziecka- Ali, i rodziców wuja ;D Było faajnie ;D Pobawiłam się trochę z Alą ;] Zobaczyłam działkę ;D Był tam taki kwiatek(oczywiście sztuczny) co leje wodą i ja i moja siostra się tym bawiłyśmyyy xDD Zjedliśmy coś z grilla ;]] Potem wróciliśmy do domciuu ;] Była 20:15 gr..Nie zdążyłam na Violę ale i tak obejrzałam resztę ;]] No i potem jak zwykle kolacja,komp i takie tam xDD ;] Łapcie zdjęcia ze spacerku :




A Wam jak minął dzionek? ;D Lubicie czereśnie ? Które zdjęcie Tytuska najlepsze? ;PP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz