Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2013

Wczoraj ;3

Cześć ^^ Napiszę Wam co wczoraj robiłam. ;D Niestety wczoraj byłam tak zaręcona,że zapomniałam napisać posstaa ;p Sorryy. No a więc : zjadłam pyyszne śniadankooo ;p Naleśniki i kakao <33 Pychotka ;DD Potem wyszłam na dwór z psem ;d Bawiliśmy się i spacerowaliśmy ;D Potem musieliśmy zrobić malusią operację- wkraplaliśmy środek na pchły. Następnie był obiaad, też smaczny ;3 A Tytus dostał w swojej porcji jedzenia tabletki na robaki ;p Nie wiem czy ma ale lepiej,żeby mu dać. Oczywiście wszystkiego nie chciał zjeć ._. Bo wiedział,że tam coś jest ale wieczorem dokończył :DD Po zjedzeniu obiadku pooglądałam TV i pograłam na xbox'ie ;3 Potem pojechaliśmy do babci,dziadka i ich psa na działkę ;] Niestety nie mogliśmy wziąć Tyty ;<< Bo psy by wskoczyły do stawu i Tytus zmyłby sobie te krople ;/ Źlee...źlee... ;<  Pojechaliśmy do babci i dziadka i psa. Posiedzieliśmy tam trochę i ja z tatą pojechałam kupić prezent dla koleżanki. Długo zastanawiałam się co kupić -_- W końcu kupiłam: 2 lakiery, jakąś przywieszkę,cienie,dwie pary koczyków, słodyczee i może coś jeszcze ale mogłam zapomnieć xDD Byyyłoo superaśniee ;] Najpierw się obżerałyśmy i piłyśmy- colę i capucino <3 Pyychota ;3Potem byłyśmy na spacerze i się wygłupiałyśmyy xD Graliśmy w piłkę,robiliśmy zdjęciaa i takie tam inne ;pp No i tak się zeszło do 20 ;p Potem obejrzałam Violettę ;D A Wy oglądacie ? Jest też o 16 ale mnie nie było xD No i tak po obejrzeniu Violi to tak jakoś na kompie siedziałam,jadłam kolacje, choć nie byłam głodnaa ;D I to tyle ;3 A teraz łapcie zdjęcia psa dziadków, który wabi się Chłopak ;pp i Tytusa <3 
Ps. Nie było to wczoraj tylko na początku wakacji ;3
Chłoopak biegnę do Ciebiee ! ;D


Przestań już kopać ! Ale ja coś znalazłem :D Sam zobacz!               I co fajne zdjęcia? Dziś też postaram się napisać post! No to do następnego postuu, papatki ;)            

2 komentarze:

  1. To widzę, że miałaś udany dzień ;D
    Śliczne psiaki ;3

    tina-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo udany ;DDD Dziękuje ;D

    OdpowiedzUsuń