Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Wczoraj i dziś

Cześć ;] Wczoraj nie pisałam ale czasu nie miałam ;PP Noo to tak wczoraj mi się nie nudziło ;33 Rano jak rano -,- Nic ciekawego ;PP Aaa  potem ;DD Wyszłam z Tytuskiem na dwu godzinny spacerek ;] Potem przyszłam i musiałam się przebrać bo jechałam do miasta ;3 Kupiłam sobie dwie bluzki takie super ;p Jedna z ćwiekami a druga nie do opisania xdd Kupiłam też Tytuskowi : dwie kosteczki,dwa takie jak by bekony,smakołyki z PURINY i saszetkę taką jak by z karmą  mokrą ;3Było fajnie ;] Na mieście jadłam loda,hot doga ;] Moja siostra była na działce a Tytus w domu sam ;/ Potem wróciłam wyszłam na 30min z psem,dałam mu jeść i poćwiczyłam sztuczki ;3 Była godzina 20:00 to obejrzałam Violę. Następnie przyjechali goście na urodziny taty  ;PP I dzieci to tam dużo rzeczy się działo xD Ale jednym słowem fajnie było ;3  Aaa dziś rano śniadanie,tv, komp ;> Z psem byłam ;PP Potem nudziło mi się ;3  Do obiadu powtarzałam różne sztuczki z Tytą i bawiłam się z nim ;3 Potem przyszła paczka ^^ Nagroda od Ami Play ;3 Super obróżka z białymi kostkami na niebieskim tle ;3Piękna dziękujemy ! Oczywiście wszystkim pochwaliłam się nagrodą ;33 Zazdrościli haha xd Potem założyłam Tycie  nową obróżkę i niebieską smycz i pojechałam na działkę do babci,dziadka i psa. ;D Byliśmy tam długo aż do obiadu ;3 Na obiadw domciu była pizza mmm <3 Potem  posiedziałam na fb ;P I  zaczął padać deszcz i burza była ;<< Tytus się bał :<< Burza była gdzieś do 19.... Potem godzinkę poczekałam na Violę  ;p  Czyli siedziałam na fejsie i pisałam ;3 Przytulałam i bawiłam się z Tytusem ;3 Długi dziś pościk bo z dwóch dni xd Wieczorem obejrzałam film na kompie o psach ;3 Mój przyjaciel Haicho czy jakoś tak xd Świetny oglądam go już któryś raz i jeszcze mi się nie znudził ;3 Dobra łapcie zdjęcia z dwóch dni ;33

Które najlepsze ? :D Papa ;* Śpijcie dobrze ;DD Wy i Psiaki ;3

2 komentarze:

  1. Słodkiego masz psiaka :) I super te zdjęcia.

    http://pusia-moj-kochany-psiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń