Obserwatorzy

niedziela, 23 marca 2014

Powróciłam! :D

Heloooooooooooooł! <3 Zapomniałam o tym blogu nie miałam czasu,ale teraz postanowiłam powrócić! :D Mam nadzieję że jeszcze mnie pamiętacie. ;) 
Wczoraj dzień był bardzo fajny! Tytus się tak zmęczył że ciągle śpał. A  Co robiliśmy? 
- rano byliśmy na krótkim spacerze
- przed południem byliśmy na parę minut w lesie i zrobiłam trochę fotek
- po obiedzie przyjechał do nas gość! Wabi się Jerry (Dżery).Ma dopiero 3 i pół miesiąca.  Byliśmy z nim na długim spacerze w lesie oczywiście z Tytusem też.  Bo bez niego nie ma spacerku. ;3 I po raz pierwszy wypróbowaliśmy szelki,sprawują się cudownie!  
-Po 30 minutowym odpoczynku wybraliśmy się na spacer w gronie : Suczki Diany i Kundelka Kiełka. Po drodze nad stawik spotkaliśmy dużo psów.  Dziś odbyło się pierwsze w tym roku wiosenne wodowanie. ;D Mam mnóstwo zdjęć! I filmiki.  
A Tutaj Jerry i Tytus podczas spacerku.   Jak będziecie aktywni dodam jeszcze zdjęcia z dziś i pomyślę o niespodziance dla Was!

A Wy jak spędziliście weekend? Dziś niedziela macie jakieś plany? :D

1 komentarz: